אשת חכמה – מסלול שנתי להכשרת מנחות טקסי נשים ושמאניזם נשי

מתי:
אוק 28 @ 09:00 - 15:00
איפה:
מרכז טנקה מעגן מיכאל
להרשמה:
נטע אלוני 0523234902

המסלול מתייחס למקומה המשתנה של האישה ברצף מעגל חייה. זהו מסלול שמביא את דרך השמאניזם הרכה שהמציאות שלנו כה כמהה לנוכחותה. מסלול נשי של היזכרות וחיבור לנשיות הקדומה ברוח המשפט "כשמרפאים אישה אחת מרפאים שבט שלם"

המסלול משלב תכנים תיאורטיים, מחקרים עדכניים והתנסות חווייתית, טקסי ריפוי נשיים, תיפוף בתופי הריפוי האינדיאנים, שירה שבטית מקודשת והיזכרות בתקופות קדומות בהן נשים היו כוהנות, מנהיגות ומרפאות. את התכנים נחווה בחיבור למציאות העכשווית.

בתהליך, שזורים גם אספקטים רוחניים ועבודה אישית וקבוצתית.

למי מיועדת ההכשרה:
המסלול מיועד לנשים שעשו דרך כלשהיא בנושאי מודעות ו/או רוחניות, לנשים המעוניינות להעשיר את ארגז הכלים הפרטי והטיפולי שלהן, לנשים ששומעות את הקריאה לקחת צעד קדימה ומחויבות לעשייה למען עולם טוב ומאוזן יותר.

מבנה המסלול:
32 מפגשים, בימי שני 28/10/2019
בין השעות 09:00-15:00,
המסלול כולל גם יומיים מרוכזים בטבע וגם השתתפות בסווט לודג', (אופציונאלי- בנפרד בניית תוף ריפוי שמאני)

*ההשתתפות מותנית בראיון אישי (טלפוני) ומספר המקומות מוגבל.

נושאים בתכנית:
כוח הריפוי שבטקס, עבודה עם תופי הריפוי השמאניים, שירה מקודשת ויצירת שירי כוח, עקרונות הנחייה קבוצתית ברוח המעגל והחכמה השבטית, הכרות עם 13 האימהות הקדומות של השבט, למידה ותרגול של הובלת מרחבי טקסים. הכרות עם ארכיטיפים נשיים בתוכנו, תרבות האלה הקדומה, עבודה דרך הכיוונים וארבעת היסודות, נשיות מקודשת, מלאכות קדומות והכנת חפצי עוצמה נשיים, חיות הטוטם, צמחי טיהור וריפוי. המסלול כולל הצעות תוכן פרקטיות וליווי של הבוגרות.

לפרטים נוספים –
נטע 0523234902

איזון מגדרילא דרוש איזון מגזרי
רמת נועזותלא כולל ערום
אפיון האירועקורס לנשים