המסע ה-9 למלטה- נשיות מקודשת בניחוח שמאני

מתי:
נוב 08 @ 06:00 - נוב 11 @ 06:00
איפה:
האי מלטה
להרשמה:
נטע אלוני 0523234902

בואי הצטרפי אל השרשרת, אל המסע למלטה, מסע שעושה שינוי בחיים . היזכרות בזמנים עתיקים שבהם נשיות היתה מקודשת ומיניות היתה מקודשת. אנו מקיימות במקדשים טקסי חניכה משמעותיים ומרפאים בשילוב תופי הריפוי האינדיאנים והשירה השבטית המקודשת.

המשתתפות עוברות טרנספורמציה בכל הרמות מעצם השהות המשותפת ומהתיפוף בתופי הריפוי שמנער אבק מתוכינו, כך אנו מתחברות לחוכמת הנשים קדומה.

מלטה היא אי קטן הנמצא מתחת לסיציליה, מרחק של כ 3 שעות טיסה. באי שרידי 400 מקדשים עתיקים. זוהי ערש התרבות המטריאכלית-מטרופוקלית זו שקדשה את תרבות האם הקדומה, האלה הגדולה, האם המזינה הנצחית שבהיבטיה מתרחשים חיים שלמים. באבני המקדשים העתיקים, עצורה חוכמה עתיקה ומרפאה.

מאז המסע הראשון שערכתי באפריל 2011, מלטה הפכה עבורי מקום של היזכרות ומחוייבות להפעים ולהזכיר את תרבות האם הגדולה: איכויות של מעגל, ערבות, ריפוי, הזנה, תמיכה, הדדיות, וקדושת ההוויה.

ואכן, 9 המסעות למלטה עד כה, היו הצלחה בכל קנה מידה. מסעות מעמיקים ראויים, בשלים ומרפאים. המסע יוצא פעמיים בשנה באביב ובסתיו.
חלק מהנשים יוצאות פעם שניה ושלישית ואף רביעית וחמישית למסע מה שמראה את עוצמתו של המסע והשפעתו המיטיבה. אנו יוצאות עם תופי הריפוי השמאניים והם נושאים אותנו בנסיקה אל על כמו גם לתהומות שורשי הנשיות הקדומה.

נטע אלוני, מרכז טנקה
052-3234902

איזון מגדרילא דרוש איזון מגזרי
רמת נועזותלא כולל ערום
אפיון האירועקורס לנשים